Sabíeu que la Generalitat de Catalunya disposa de butlletins electrònics per a poder estar al dia de tot el que passa? N’hi ha més de 70 de temes tant diversos com emprenedoria, economia o justícia. Un cop feta la subscripció gratuïta podeu rebre els que siguin del vostre interès al vostre correu electrònic.
El Departament de Benestar Social i Família té diversos butlletins, la majoria de periodicitat mensual:
– Butlletí DIXIT (butlletí del Departament de Benestar Social i Família)
– Butlletí d’infància (Direcció General d’Atenció a la Infància i Adolescència)
– Butlletí de la Família (Secretaria de Família)
– Butlletí de la Direcció General per a la Immigració (Direcció General per a la Immigració)
– Butlletí de l’Institut Català de les Dones (Institut Català de les Dones)
– Butlletí Jove.cat (Direcció General de Joventut)
– Butlletí E-Joventut (Espai Virtual de Recursos per a les Polítiques de Joventut)
– Butlletí Carnet Jove (informa de descomptes i novetats als titulars del Carnet Jove)
– Butlletí A l’Abast (Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària)
.
Per subscriure’s a aquests butlletins de la Generalitat (excepte a l’Abast) ho heu de fer mitjançant aquesta pàgina on hi trobareu el formulari de subscripció:
Un cop fet, podreu escollir a quins butlletins us voleu subscriure. Si després voleu deixar de rebre algun butlletí o subscriure-us a un de nou, només haureu d’iniciar la sessió i entrar.
Un dels butlletins del Departament que us volem destacar és A l’Abast perquè ha celebrat els seus 15 anys d’història.
El butlletí especialitzat en voluntariat català ha celebrat el seu aniversari amb un nou format i nous continguts. Presenta noves seccions com ara vídeos i entrevistes amb l’objectiu de poder continuar sent un referent i ser una eina útil per als professionals de l’àmbit.
Està coeditat per la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària i la Fundació Pere Tarrés i actualment compta amb més de 6.000 persones subscriptores.